Contractând serviciile Cisco veţi avea un suport de înlocuire flexibil care ajută la maximizarea siguranţei şi securităţii în funcţionare, minimizând potenţialul cost al nefuncţionării reţelei. Produsul va fi înlocuit în ziua următoare, chiar şi mai mult Cisco trimite piesa înlocuită înainte să trimiteţi înapoi produsul stricat.
Un alt beneficiu îl reprezintă suportul inovaţional pentru sistem şi aplicaţiile software , oferind posibilitatea de upgrade a software-ului echipamentelor
Accesul la TAC (centru de asistenţă tehnică ) suplimentează echipa IT cu un nivel înalt de cunoştinţe, oferind accesul şi interacţiunea cu ingineri de suport experimentaţi care vă pot ajuta în orice problemă tehnică de care vă loviti. Acest serviciu este valabil 24 de ore, 7 zile /sapt , 365 zile/an.
Garanţia standard vă poate oferi doar înlocuirea hardware a echipamentului în cel mai scurt timp care de obicei înseamnă în jur de 4 săptamâni.